Stimați oaspeți,
Trăim o perioadă neobișnuită și deși trebuie să vă luați măsuri excepționale de siguranță, trebuie totuși să călătoriți, să mergeți în vacanțe, să vă relaxați.
Noi, la hotel IMPERIAL INN, dorim să vă primim în condiții de siguranță maximă pentru ca dumneavoastră să aveți parte de clipele de relaxare mult dorite.
Pentru a vă asigura aceste condiții de siguranță, am luat o serie de măsuri pe care le veți găsi detaliate mai jos, pentru fiecare spațiu al hotelului in parte. Știm că unele dintre ele sunt neobișnuite pentru rutina fiecăruia în vacanță, însă vă recomandăm să le respectați, pentru ca toți să putem să ne continuăm viața, munca, vacanța ca și până acum.
Vă rugăm sa respectați regulile generale de distanțare socială față de ceilalți oaspeți și față de membrii echipei IMPERIAL INN.
Pentru siguranța Dvs, a celorlalți oaspeți și a membrilor echipei IMPERIAL INN vă informăm că procedura de check-in include și verificarea temperaturii, fără ca rezultatul verificării să fie consemnat. Vă rugăm sa acceptați această procedură. În cazul în care temperatura Dvs. depaseste valoarea de 37,3 °C, un medic vă va evalua starea de sanatate generală.
Vă rugăm sa purtați mască de protecție în spațiile închise.
Spălați-vă pe mâini cât mai des și/sau dezinfectați-vă mâinile cu dezinfectanții puși la dispoziție în recepții, intrări în restaurant, baza de tratament și alte spații comune din hotel.
În lifturi au acces maxim 2 persoane, exceptând familiile sau persoanele cazate în aceeași cameră. Vă recomandăm să folosiți scările.
Pentru rezervările efectuate în avans va recomandăm plata serviciilor online sau prin virament bancar. Pentru achitarea serviciilor la recepție recomandăm plata cu cardul.
Pentru siguranța Dvs. și a celorlați, nu este permisă vizitarea clienților cazați în hotel de către persoane care nu sunt clienții hotelului.
În cazul în care un client refuză în mod repetat respectarea acestor reguli, în vederea protejării celorlalți clienți și a angajaților hotelului, IMPERIAL INN își rezervă dreptul de a refuza să ofere serviciile solicitate, fără restituirea avansului achitat și fără drept de despăgubire.
Accesul personalului în hotel se face prin locurile special amenajate acestui scop, cu verificarea temperaturii și a stării generale de sănătate a fiecărui membru.
Echipa noastră este instruită pentru aplicarea riguroasă a tuturor măsurilor interne privind prevenția COVID-19. Fiecare angajat este informat în detaliu cu privire la măsurile de pregătire și prevenire esențiale. Instrucțiunile de operare sunt îmbunătățite în permanență.
Am actualizat echipamentul de lucru pentru echipa noastră, astfel, angajații au primit mănuși și mască de protecție, vizieră, halat de unică folosință (după caz), bonetă.
Asigurăm tuturor angajaților dezinfectant pentru mâini.
În cursul operațiunilor de curățenie și dezinfectare folosim doar substanțe biocide avizate de către Ministerul Sănătății.
Am actualizat procedurile interne de lucru și am crescut frecvența igienizării mâinilor și dezinfectării spațiilor și ustensilelor în timpul proceselor de lucru (în bucătărie, servire, curățenie și recepție).
Acordăm o deosebită atenție dezinfectării mânerelor, balustradelor, întrerupătoarelor etc. în zonele auxiliare destinate angajaților, inclusiv vestiare.
Am eficientizat fluxurile interne, pentru a limita deplasările în incintă și a minimaliza contactele intre colegi, păstrând distanțarea socială.
Am limitat semnificativ contactul fizic între angajații IMPERIAL INN și oaspeți.

Accesul în hotel:
După cum știți, hotelul IMPERIAL INN asigură locuri de parcare pentru toate camerele, acesta fiind un avantaj major al cazării la hotelul nostru. La intrarea principală în hotel, colegul de la recepție vă va măsura temperatura și vă va invita să purtați masca în spațiile publice din interiorul hotelului. Conform legilor în vigoare, purtarea măștilor în spațiile publice închise este obligatorie. Vă rugăm să vă asigurați că aveți masca la dumneavoastră tot timpul și să o folosiți în interiorul hotelului până ajungeți în cameră.
Recepția hotelului:
Fie că veniți pentru check-in, check-out sau doriți să întrebați ceva, recepționerii vor fi mereu la dispoziția dumneavoastră.
Acordăm o atenție deosebită igienizării tuturor punctelor de contact publice: ușă acces hotel, zona recepției, POS-uri, fișe client, butoane lift, clanțe, balustrade, mânere, robinete, întrerupătoare, etc.
Cardurile de acces în cameră vor fi dezinfectate în prealabil. Colegii noștri din recepție dezinfectează toate suprafețele la un interval regulat și după fiecare client. Cu toate acestea, vă recomandăm să aveți un contact fizic minimal cu desk-ul de recepție.
Spații publice și lifturi:
Veți găsi peste tot in interiorul hotelului dozatoare de dezinfectant. Acestea sunt amplasate la intrări, la fiecare etaj lângă lift, la intrarea în restaurant. Veți găsi peste tot în hotel mesaje legate de prevenirea răspândirii acestui virus și recomandările noastre legate de comportamentul în spațiile publice ale hotelului IMPERIAL INN. Pentru a asigura distanțarea fizică față de alte persoane recomandăm folosirea scărilor principale de acces în cameră. În cazul în care doriți să folosiți lifturile vă menționam că acestea pot fi folosite pentru urcare sau coborâre doar de catre maxim 2 persoane, sau doar de membrii aceleiași familii, persoane care locuiesc în aceeași cameră.
Butoanele lifturilor, mânerele ușilor, mâna curentă și toate zonele din spațiile publice cu potential de risc ridicat, datorită atingerii cu mâna, vor fi dezinfectate la un interval regulat de colegii noștri de la housekeeping. Am curățat și tratat toate filtrele de aer condiționat pentru a vă oferi un aer proaspăt și curat, conform programului revizuit de departamentul tehnic.
Toaletele din spațiile publice au un program de dezinfectare și curățenie adecvat și regulat. Totuși, pentru siguranța dumneavoastră, vă recomandăm să folosiți toaleta din cameră în cazul în care sunteți cazat în hotel.
Deși ne mândrim cu holuri de recepție, pentru că aceasta zonă este tranzitată de multe persoane, vă recomandăm să nu staționați foarte mult și să folosiți zona canapelelor și fotoliilor doar atunci când este cazul.
Sunteți la IMPERIAL INN. Designul deosebit al camerei noastre ne face să fim unul dintre cele mai apreciate hoteluri din judetul Mures. Ne-am luat măsuri speciale pentru ca acest spațiu să fie locul unde vă puteți relaxa, știind că toate lucrurile sunt curățate și dezinfectate.
Colegii noștri de la housekeeping acordă o atenție deosebită curățeniei camerei înaintea sosirii clienților, insistând asupra tuturor suprafețelor cu care ați putea intra în contact.
Lenjeria și prosoapele sunt spălate cu detergent special, căruia i-am adăugat și un dezinfectant. Mai mult decât atât, înaintea sosirii în hotel, camera este dezinfecatata cu un aparat certificat cu raze UV, care distruge toți germenii și virușii existenți în cameră. După folosirea acestuia camera este aerisita. Dacă la intrarea în cameră simțiți un miros puțin neobișnuit, acesta este de la aparatul de dezinfectare, care tratează aerul din cameră. Vă rugăm să nu vă panicați în acest sens și să aerisiți camera dacă acest miros este sesizabil.
Toate suprafețele din camere se curăță, se șterg și se dezinfectează cu produse profesionale dedicate, conform protocolului stabilit de furnizorul Diversey, o atenție deosebită acordându-se: mânerelor, oglinzilor, telefoanelor, telecomenzii, cotierelor, fotoliilor, noptierelor, băii și obiectelor sanitare.
Prin spălare și uscare la temperaturi ridicate, și apoi călcare asigurăm dezinfectarea lenjeriei, prosoapelor și halatelor din camere. Folosim detergenți și dezinfectanți profesionali, conform protocolului stabilit de furnizorul Diversey.
Căruciorul cameristei și toate ustensilele folosite sunt dezinfectate la sfârșitul programului de lucru și apoi închise în oficiu.
Pentru a evita cât mai mult să păstrăm în cameră obiecte care ar putea transmite viruși, am hotărât să renunțăm în mare parte la materialele tipărite din camera. Colegii din recepție vă stau la dispoziție non stop pentru orice întrebare sau solicitare telefonică.

Restaurant și bucătărie:
Am implementat proceduri și măsuri speciale în bucătărie, pentru o protecție maximă a preparării și servirii mâncării.
Am actualizat procesele și procedurile care includ bune practici de igienă, curățare și dezinfectare, controlul furnizorilor, depozitarea, distribuția și transportul, igiena personalului și evaluarea capacității de lucru, toate condițiile necesare pentru a menține un mediu igienic pentru procesarea alimentelor.
Am actualizat procedurile de recepție a mărfii, astfel furnizorii și angajații care se ocupă cu livrările / recepția mărfurilor poartă echipament de protecție. Produsele alimentare ce sunt desemnate preparării sunt verificate, iar în funcție de posibilitatea acestora dezinfectate în prealabil cu soluție de cloramină.
Am organizat traininguri pentru toți angajații implicați în acest proces.
Toate produsele noastre sunt achiziționate de la furnizori acreditați, care prezintă certificate de conformitate.
Înainte de începerea lucrului, toate suprafețele care intră în contact cu alimentele sunt dezinfectate.
În spațiile de preparare a mancării, angajații sunt obligați să poarte mănuși, bonete și măști.
După fiecare servire a mesei, tacâmurile și vesela care au intrat in contact cu clienții restaurantului sunt spălate și dezinfectate în bazine cu soluție de cloramină.
Servirea mâncării către clienții restaurantului se face doar de către personal special desemnat, cu măsurile de protecție asigurate, pentru a evita o eventuală incrucișare microbacteriană. Această măsură se aplică și în cazul servirii mesei tip bufet suedez.
Persoana responsabilă cu întâmpinarea clienților în restaurant va purta mască și mănuși de protecție.
Am amplasat aparate cu dezinfectant la intrările în restaurante.
Am redus numărul de mese și scaune cu respectarea distanțării de 2 m.
Am desființat listele de meniu și le-am înlocuit cu liste de meniu de unică folosință, simplificate în cazul prânzului și al cinei.
Schimbăm fețele de masă, dezinfectăm olivierele, scaunele după fiecare client.
Debarasarea se face doar după ce clientul a părăsit masa.
Am renunțat la toate obiectele de pe masă care ar fi putut transmite viruși de la o persoană la alta și veți avea din ce în ce mai multe produse de unică folosință.

Baza de tratament:
Accesul în baza de tratament este permis doar oaspeților cazați în hotel.
Am curățat și dezinfectat toată suprafața bazei de tratament.
Apa este filtrată și tratată corespunzător. Facem teste în fiecare zi pentru a vedea calitatea acesteia.
Șezlongurile de la bazine au fost tratate. Ele sunt așezate în pereche de câte două, respectând distanțarea fizică recomandată de autorități. Igienizam și dezinfectam șezlongurile după fiecare folosire și in fiecare dimineață și seară.
Pentru siguranța dumneavoastră, în interiorul bazei de tratament vă recomandăm să păstrați distanța față de ceilalți utilizatori și să amânați intrarea în bazin dacă este deja utilizat de mai multe persoane
Accesul în bazinul cu apă sărată este permis doar în scop terapeutic, iar în bazinul pentru recuperare medicală pentru activități de hidro-kineto-terapie.
Supraveghem accesul în piscine astfel încât să asigurăm o zonă de confort de 4mp pentru fiecare utilizator.
Întreg personalul utilizează mască de protecție, inclusiv pe durata terapiilor.
În cabinetele de masaj se utilizează cearceafuri de unică folosință, iar mesele de masaj se dezinfectează după fiecare utilizare.
Accesul la sala de Fitness este permis doar oaspeților cazați in hotel,
Sala de Fitness este in permanență aerisită.
Personalul de la curațenie dezinfectează de mai multe ori pe zi podelele, aparatele, echipamentele, vestiarele, inclusiv clanțele și mânerele.

Măsuri față de mediu:
Am intensificat curățenia și dezinfecția, ori de câte ori este nevoie, conform procedurii stabilite la nivel de unitate, precum și a instrucțiunilor de lucru privind efectuarea curățeniei și dezinfecției suprafețelor în contextul Covid-19 (se vor utiliza dezinfectanți de nivel înalt cu respectarea timpului maxim de contact conform instrucțiunilor).